Oxxio heeft een super mooie app laten ontwikkelen die al je persoonlijke gegevens op een overzichtelijke manier laat zien. Maar ook de app zelf heeft voor sommige mensen wat uitleg nodig. Hoe zorg je dat mensen met de juiste vragen bij de juiste video terecht komen?

Oplossing

Wij maakten een interactieve tool. Hierin staan alle video’s zodat je makkelijk alle informatie bij elkaar hebt in plaats van dat je 10 verschillende url’s of youtube filmpjes moet bekijken. En je bent meteen van die autoplay of vervelende advertenties af.
Heb je een filmpje al gezien of snap je deze al? Dan ga je gewoon meteen door naar het volgende filmpje, of via het menu naar de video die jij wilt zien. Snel, makkelijk en overzichtelijk de juiste informatie vinden.

Extra voordeel, automatische feedback

Er worden tegenwoordig heel veel uitleg video’s en animaties gemaakt. Zodra deze af zijn, worden ze online gezet en hoop je maar dat de video precies uitlegt wat de klant wilt weten. Maar hoe kan je dit checken?
Met onze tool kunnen we de statistieken van de video bijhouden. Zo kunnen we zien welke video’s het beste zijn bekeken, en bij welke video’s mensen afhaakten. Op deze manier kunnen we de tool verbeteren door oude of slecht bekeken video’s te vervangen door nieuwe die de klant beter aanspreken. Zo blijft je video altijd actueel en voldoen aan de wensen van de klant, en eindigt hij niet ergens achterin je website na een bepaalde tijd.