Bureau fris is een onderzoeksbureau met een grote correspondentie bank waar bedrijven kwanitatief onderzoek in kunnen verrichten. Hoe meer mensen in het klanten bestand van bureau fris komen, hoe sterker de eindresultaten van de onderzoeken die bij hun gedaan wordt.

Het doel

Het doel van de campagne is het bereiken van nieuwe potentiële respondenten. De tool komt altijd uit op een call to action pagina met een link naar de landingspagina in de website van Bureau Fris. Daar kan de bezoeker zich inschrijven als nieuwe respondent.

Klikgedrag en data analyse

Het is mogelijk om binnen de interactieve video al het klik- en kijkgedrag te volgen. Op deze manier kunnen we veel informatie verzamelen over wat bezoekers wel of niet interessant vinden. Zo hebben we inzicht in welke video’s het beste worden bekeken, waar veel op wordt geklikt en of kijkers zich daadwerkelijk inschrijven als nieuwe respondent.
We volgen een kwartaal lang alle activiteit, views en clicks in de video. Zo hebben we aan het einde van het traject een duidelijk beeld wat we samenvatten in een overzicht. Het voordeel van deze informatie is dat er kan worden gekeken wat wel en niet werkt, waardoor we de tool steeds beter kunnen inzetten.